دیدار هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در پی افشاگری های متعدد فرانسیس هاوگن یکی از مدیران سابق فیس بوک بر علیه این شرکت، اعضای هیات نظارت شبکه اجتماعی مذکور با وی ملاقات می نمایند.

دیدار هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، هیات نظارت فیس بوک که وظیفه آن صدور احکام مستقل در خصوص بعضی موضوعات مربوط به فراوری محتوا در این شبکه اجتماعی است، روز دوشنبه بیان نمود طی هفته آینده با این کارمند سابق فیس بوک ملاقات می نماید.

بر اساس افشاگری های هاوگن که به اطلاع کنگره امریکا هم رسیده، عملکرد و الگوریتم های فیس بوک به گونه ای است که به جوانان و نوجوانان و به خصوص دختران کم سن و سال آسیب می رساند و باعث تقویت دودستگی و تفرقه در اجتماع می گردد.

پیش از این سه نماینده دموکرات کنگره آمریکا از کمیسیون فدرال تجارت این کشور خواستنه بودند تضمین کند شرکت های فناوری مانند فیس بوک، آلفابت مالک یوتیوب و تیک تاک تغییراتی در سیاست گذاری های خود با هدف حفاظت از جوانان انجام می دهند. هاوگن معتقد است مدیران فیس بوک از این تهدیدها مطلع هستند، اما به کسب سود بیشتر از مردم اهمیت می دهند و کنگره آمریکا باید قوانینی را برای تغییر این شرایط وضع کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1044

به "دیدار هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید