نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، طبق ایمیلی که نشریه مک رومرز رصد نموده، این شرکت تصمیم دارد در تمام کشورها به غیر از چین در گزینه تودی(Today) و در بخش انتهای لیست اپلیکیشن ها، فضای تبلیغاتی را بفروشد. این تبلیغات پس از ارائه شامل یک آیکون با پس زمینه آبی هستند که آنها را از بقیه توصیه ها جدا می نماید.

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می گردد

هرچند اپل از سال 2016 میلادی تبلیغات آنلاین در اپ استور را می فروشد، اما گزینه تودی قبلا برای ارائه توصیه از سوی تیم ویراستاری شرکت اختصاص داشت.

در صفحه پشتیبانی اپل آمده است: با افزوده شدن تب تبلیغاتی تودی اپلیکیشن مورد نظر به طور برجسته در صفحه اول اپ استور نمایش داده می گردد و به این ترتیب بعضی از کاربران محتوا به محض بازدید از اپ استور آن را مشاهده می نمایند.

اپل نخست در جولای سال جاری خاطرنشان کرد تبلیغات را در گزینهتودی ارائه می نماید. این اقدام بخشی از کوشش اپل برای گسترده تر کردن کسب و کار تبلیغاتی اش است.

طبق گزارش جدیدی ازبلومبرک، این شرکت امیدواز است در چند سال آینده درآمدسالانه خود از تبلیغات را تقریبا 3 برابر کند و به 10 میلیارد دلار برساند. اپل علاوه بر تبلیغات بیشتر در اپ استور، تصمیم دارد قابلیت جستجو برای تبلیغات در مپس را در آینده نزدیک ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1352

به "نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید