نوجوان خوزستانی دوباره با ستاره به کتابفروشی ها بازگشت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، حسین بازپور نویسنده مجموعه ستاره در سن 16 سالگی این کتاب را نوشت و در سال 96 توسط نشر آیات پیروز به چاپ این کتاب شد. حالا و در سال 99 این کتاب با انتشارات هرمز به چاپ دوم رسیده است.

نوجوان خوزستانی دوباره با ستاره به کتابفروشی ها بازگشت

بازپور درخصوص چاپ این کتاب به خبرنگار ایبنا گفت: مجموعه داستان ستاره شامل 7 داستان کوتاه در 54 صفحه است که با زبانی ساده و روان به مسائل اجتماعی و طنزهای اخلاقی می پردازد.

وی اضافه نمود: در این مجموعه کوشش کردم داستان ها را به روز و با زبانی ساده که به راحتی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، بنویسم.

این داستان نویس نوجوان که از دوران متوسطه اول کار نوشتن را شروع نموده است، ضمن گلایه از حمایت نشدن ازسوی متولیان فرهنگی، بیان نمود: متاسفانه با توجه به محصل بودن ام برای چاپ کتاب با موانع و مسائل زیادی روبه رو شدم و از هدایت و هیچگونه حمایتی در این جهت بهره مند نشدم.

بازپور مطالعه را بهترین ابزار برای نوشتن دانست و گفت: نوشتن خوب احتیاج به تمرین، ممارست زیاد و تکرار آموخته ها دارد و خواندن هرچه بیشتر، می تواند به عنوان یکی از مولفه های اصلی در امر نوشتن به شمار آید.

بازپور در انتها یادآور شد: هرچند کارگاه های داستان نویسی تاثیرگذار هستند و هنرجو در کلاس ها تکنیک را یاد می گیرد و تمرین می نماید اما با مطالعه عمیق می تواند با استفاده از تکنیک ها و اصولی که در کارگاه آموخته، نتیجه مطلوبی را کسب کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 141

به "نوجوان خوزستانی دوباره با ستاره به کتابفروشی ها بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان خوزستانی دوباره با ستاره به کتابفروشی ها بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید