چهار عضو شورای امنیت ملی کاخ سفید استعفا کردند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رویترز به نقل از یک مقام دولتی گزارش داد، در پی حضور خشونت آمیز هواداران دونالد ترامپ در کنگره، چهار مشاور ارشد دیگر در شورای امنیت ملی کاخ استعفا کردند.

چهار عضو شورای امنیت ملی کاخ سفید استعفا کردند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بنابر گفته این مقام دولتی، افرادی که روز پنجشنبه استفعا کردند عبارتند از: ارین والش مدیر ارشد امور آفریقا؛ مارک واندروف مدیر ارشد سیاست دفاعی؛ آنتونی روژیرو، مدیر ارشد سلاح های کشتار جمعی و راب گرین وی، مدیر ارشد امور خاورمیانه و آفریقای شمالی.

پیشتر استفانی گریشام رئیس دفتر ملانیا ترامپ نیز پس از حمله روز گذشته هواداران ترامپ به ساختمان کنگره، از سمتش استعفا نموده است.

همچنین دو منبع مطلع نیز به رویترز گفتند که ریکی نیکیتا مدیر امور اجتماعی کاخ سفید هم از این سمت کناره گیری نموده است. سارا متیوز معاون مدیر رسانه ای کاخ سفید نیز از این سمت استعفا نموده است.

در همین حال،کاخ سفید گابریل نورونها مقام فعال در وزارت خارجه آمریکا در مورد مسایل مربوط به ایران را به دلیل انتقاد از ترامپ اخراج کرد.

این مسئول آمریکایی به دنبال حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در توئیتی نوشت: ترامپ شورشیان را به حمله به ساختمان کنگره تحریک کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 631

به "چهار عضو شورای امنیت ملی کاخ سفید استعفا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار عضو شورای امنیت ملی کاخ سفید استعفا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید