11 ویژگی در مردان که علم ثابت نموده برای زنان مجذوب کننده است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، بر اساس مطالعات صورت گرفته، دانشمندان دریافته اند که حس شوخ طبعی باعث می گردد مردان باهوش تر به نظر برسند و درنتیجه آن ها را برای زنان مجذوب کننده تر می نماید.

11 ویژگی در مردان که علم ثابت نموده برای زنان مجذوب کننده است

مجذوب کنندهیت رمانتیک یکی از بزرگترین راز های دنیا است. اگر آقایان بخواهند صادق باشند، برایشان مهم است که بدانند خانم ها در پی چه چیزی هستند.

ما 11 ویژگی با پشتوانه علمی را پیدا نموده ایم که مقاومت کردن برای خانم ها در برابر آقایان را سخت می نماید. با این حال توجه داشته باشید که این نوع مطالعات اغلب بر گروه کوچکی انجام می شوند و چندان متنوع نیستند.

ظاهر خوب

ظاهر خوب می تواند یکی از عوامل موثر در جذب شدن زنان به مردان باشد، اما آنقدر ها که فکر می کنید مهم نیست. مطالعات روانشناسی تکاملی و ژورنال شخصیت و روانشناسی اجتماعی نشان می دهد که زنان معمولا مردانی با ظاهر بهتر را برای روابط بلندمدت انتخاب می نمایند.

شوخ طبعی

بر اساس مطالعات صورت گرفته، دانشمندان دریافته اند که حس شوخ طبعی باعث می گردد مردان باهوش تر به نظر برسند و درنتیجه آن ها را برای زنان مجذوب کننده تر می نماید.

یاری به دیگران

بر اساس مطالعه ای که در مجله روانشناسی اجتماعی صورت گرفته است، برای روابط طولانی مدت، زنان تمایل دارند مردان نوع دوستی را که مهربان هستند و کار های خوبی انجام می دهند انتخاب نمایند.

مطالعه دیگری در سال 2019 که 68000 نفر را در 180 کشور مورد آنالیز قرار داد نشان داد که 88.9 درصد از زنان مهربانی را یک ویژگی بسیار مهم در شریک زندگی خود می دانند.

زرق و برق

بر اساس مطالعات زنان تمایل دارند با مردانی در ارتباط باشند که با چیز های لوکس احاطه شده اند. در مطالعات ژورنال روانشناسی بریتانیا و مجله روانشناسی تکاملی، زنان مردانی را که در مقابل اتومبیل ها یا آپارتمان های گران قیمت ژست گرفته بودند، به آن هایی که اتومبیل های معمولی داشتند ترجیح دادند؛ احتمالاً به این علت که آن مردان ثروتمندتر به نظر می رسیدند.

سن بالا

طبق مطالعه ای در روان شناسی تکاملی، زنان ممکن است مردان مسن تر را دوست داشته باشند، زیرا به نظرشان آن ها زمان بیشتری برای جمع آوری اعتبار و دارایی داشته اند.

ریش یا سه تیغه؟

مطالعه ای از اکولوژی رفتاری نشان داد که مو های صورت در مطالعات برای بعضی زنان مجذوب کننده بوده و برای بعضی دیگر دافعه داشته است؛ بنابراین این ویژگی احتمالاً بر اساس اولویت خانم ها فرق دارد. پس هرکاری که دوست دارید با صورتتان انجام بدهید؛ زن مناسب جذب خواهد شد.

در دسترس نبودن

وقتی مردان در دسترس نباشند، ممکن است زنان بیشتر آن ها را بخواهند.

تحقیقات قدیمی تر به این نتیجه رسیدند که مردم زمانی را دوست دارند که دیگران آن ها را دوست داشته باشند، اما مطالعات مدرن نشان داده اند که کوشش سخت برای به دست آوردن می تواند تاکتیک موثری باشد.

داشتن حیوان خانگی

مطالعات کوچکی نشان داده است که مردانی که سگ دارند برای بسیاری از خانم ها مجذوب کننده هستند.

هوشیاری و خودآگاهی

بر اساس مطالعات علمی، هوشیار و حواس جمع بودن یک ویژگی مجذوب کننده است. در یک آزمایش دوستیابی سریع، زنان بیشتر مجذوب مردانی شده بودند که خودآگاه بودند - در لحظه، خودآگاه و بی طرف.

لباس قرمز

بر اساس یک مطالعه از مجله روانشناسی تجربی، زنان در سراسر دنیا مردانی که لباس قرمز می پوشند را مجذوب کننده تر می دانند.

ریسک پذیری

زنان به مردانی که ریسک های قهرمانانه و گاهی اولیه را می پذیرند، رتبه بالاتری داده اند. بر اساس مطالعه مجله روانشناسی اجتماعی کاربردی، این ها شامل نجات جان مردم، شکار برای غذا و بازی با آتش است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1390

به "11 ویژگی در مردان که علم ثابت نموده برای زنان مجذوب کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 ویژگی در مردان که علم ثابت نموده برای زنان مجذوب کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید