500 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می نمایند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، سیاوش ملکی فر امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه کشاورزی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: تا به امروز 5 رویداد استارت اپی در سال 99 در راستای جذب سرمایه این استارت آپها برگزار گردیده است.

500 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می نمایند

وی گفت: طبق برآوردهایی که شده طرح ها به طور میانگین حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان احتیاج به سرمایه خطر پذیر خواهند داشت تا بتوانند طرح های خود را اجرایی نمایند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفای با تاکید بر اینکه حوزه کشاورزی، یک حوزه کلیدی در کشور است، اعلام کرد: حدود500 شرکت از 5300 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت دارند که این حدود 10 درصد کل شرکتهای دانش بنیان را شامل می گردد.

وی با بیان اینکه این رویدادها برگزار می گردد که استارت آپها بتوانند جذب سرمایه نمایند، اعلام کرد: تزریق فناوری به این حوزه سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است که این فرآیند در صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت جهاد کشاورزی به خوبی مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اولین رویداد دوشنبه های استارت اپی در حوزه سلامت گفت: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رخ می دهد و خبر خوشی در آینده نزدیک از نتیجه برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 358

به "500 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید