آخرین شرایط پرونده های استقلال در فیفا، تکاپو برای فرار از جریمه و محرومیت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، باشگاه استقلال به دنبال راهی برای پرداخت مطالبات دو بازیکن، یک مربی و سه وکیل خارجی خود است تا محرومیتی شامل این باشگاه نشود.

آخرین شرایط پرونده های استقلال در فیفا، تکاپو برای فرار از جریمه و محرومیت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال هر سال با شکایت مربیان و بازیکنان خارجی پیشین خود روبه رو می گردد و همین مسئله دردسرهای زیادی را برای این باشگاه ایجاد نموده است.

استقلال چند پرونده در فیفا دارد که شامل سه بازیکن، دو مربی و سه وکیل خارجی است. سرور جپاروف، گادوین منشا و بویان نایدونف سه بازیکن خارجی پیشین این تیم هستند که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان از استقلال به فیفا شکایت نموده اند. مسئولان استقلال از هر سه بازیکن مهلت دریافتد تا بتوانند راهی برای پرداخت پول شان پیدا نمایند که البته هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مهلت جپاروف و منشا تا سوم و چهارم اردیبهشت ماه امسال است. در این بین گفته شد که استقلال در صورت عدم پرداخت پول این دو بازیکن از دو پنجره نقل وانتقالاتی محروم خواهد شد. این اتفاق زمانی می افتد که وکلای این دو بازیکن به فیفا اعلام نمایند که در مهلت داده شده نتوانسته اند پول شان را دریافت نمایند. از آنجایی که وکلای هر دو بازیکن خواستار همکاری هستند مسئولان استقلال در نظر دارند در مهلت یادشده پول این دو بازیکن را پرداخت نمایند.

غیر از این دو بازیکن، استقلال با پرونده شکایت بویان بازیکن مقدونیه ای، مارتین فورکل مربی آلمانی و دستیار وینفرد شفر و سه وکیل خود روبرو شده است.

باشگاه استقلال پیش از سال جدید به وسیله روابط خود با فیفا قصد داشت از 340 هزار دلار به جامانده درآمدهای خود در فیفا طلب جپاروف، منشا، فورکل و سه وکیل خارجی را بپردازد. در این زمینه رایزنی های خوبی صورت گرفت، اما به دلیل تحریم ها، نتیجه ای حاصل نشد. مسئولان استقلال بار دیگر رایزنی کردند تا مانند پرونده پروپیچ و رابسون، از درآمدهای خود مطالبات خارجی ها را بدهند و بار دیگر به مذاکرات مثبتی رسیدند که ماجرای شیوع ویروس کرونا پیش آمد و پرونده مسکوت باقی ماند.

بحث بعدی پرونده وینفرد شفر بود. فیفا تا تاریخ 13 فروردین امسال به باشگاه استقلال مهلت داد تا طلب 550 هزار دلاری سرمربی آلمانی پیشین خود را پرداخت کند که این اتفاق به دلیل نبود منابع اقتصادی انجام نشد. در صورتی که وکیل شفر موضوع را به فیفا اعلام کند فرایند شکایت به کمیته انضباطی فیفا دو سه ماهی طول می کشد. همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا فیفا نیمه تعطیل است و تعیین نیست پایان پرونده ها چه خواهد شد.

بویان بازیکن مقدونیه ای نیز خواستار دریافت طلب 300 هزار دلاری خود شده که مسئولان استقلال با توجه به اینکه این بازیکن تنها یک نیم فصل در استقلال بازی نموده خواستار دریافت تخفیف یا مذاکره با او هستند. در اولین مذاکره، بویان به استقلال برای پرداخت طلبش مهلت داده است.

پرونده دیگر باشگاه، پاختاکور ازبکستان است که بابت انتقال ایسما گونکالوس 125 هزار دلار طلب دارد که هنوز این باشگاه شکایتی به فیفا ننموده است.

به گزارش خبرنگاران، استقلال برای فرار از محرومیت از دو پنجره جابجایی باید طلب جپاروف و منشا را بپردازد که رقمی در حدود 135 هزار دلار است. به این شکایت ها باید طلب شیخ دیاباته، میلیچ و بودوروف به همراه درصدی از قرارداد بازیکنان و مربیان را نیز اضافه نمود که کار را برای احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه سخت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 107

به "آخرین شرایط پرونده های استقلال در فیفا، تکاپو برای فرار از جریمه و محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرونده های استقلال در فیفا، تکاپو برای فرار از جریمه و محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید