آپارتمان های 60 تا 80 متری در تهران چند؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، نمایندگان مجلس در مصوبه ای دستگاه های اجرائی را موظف کردند معافیت ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی قانونی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت نمایند.

آپارتمان های 60 تا 80 متری در تهران چند؟

به گزارش ایسنا،نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان آنالیز لایحه بودجه سال 98 بند ج تبصره 6 لایحه بودجه را به تصویب رساندند که براساس آن دستگاه های اجرائی موظفند معافیت ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی قانونی را به صورت جمعی - خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت نمایند.

دستورالعمل اجرائی این بند به وسیله وزارت امور مالی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور پس از تصویب این قانون تهیه و ابلاغ می گردد. گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی هر شش ماه یک بار گزارش این معافیت ها و تخفیفات را به کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی ارائه می نماید. عملکرد معافیت ها و تخفیفات گمرکی به اسم مالیات بر واردات وصولی گمرک جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهد شد.

به موجب این مصوبه به منظور افزایش شفافیت و پاسخگویی دولت سازمان برنامه و بودجه موظف است جدول معافیت های مالیاتی را در جداول پیوست بودجه های سنواتی ثبت کند.

منبع: زندگی روز
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 989

به "آپارتمان های 60 تا 80 متری در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان های 60 تا 80 متری در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید