برای برطرف مشکل مسکن فرهنگیان مصمم هستیم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، استاندار کرمان در ملاقات با وزیر آموزش و پرورش در تهران گفت : با جدیت پیگیر برطرف مشکل مسکن ملی فرهنگیان در استان هستیم و امیدواریم تا ابتدای تابستان سال جاری عملیات ساخت مسکن ملی فرهنگیان در استان شروع گردد.

برای برطرف مشکل مسکن فرهنگیان مصمم هستیم

به گزارش خبرنگاران کرمان،در این ملاقات علی زینی وند، به گستره یکهزار کیلومتری فعالیت های آموزشی در استان اشاره نمود و توسعه نامتوازن استان کرمان مسائل زیادی را برای حوزه آموزش و پرورش ایجاد نموده که احتیاج به توجه ویژه دارد.

زینی وند، کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و محرومیت در مناطق جنوبی و شرقی را از مهمترین مسائل پیش روی آموزش و پرورش برشمرد و خواهان نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش جهت برطرف این مسائل شد.

وی گفت: با جدیت پیگیر برطرف مشکل مسکن ملی فرهنگیان در استان هستیم و امیدواریم تا ابتدای تابستان سال جاری عملیات ساخت مسکن ملی فرهنگیان در استان شروع گردد.

استاندار کرمان همچنین در این ملاقات از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در زمینه راه اندازی سامانه شاد برای آموزش مجازی تشکر کرد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش هم در این ملاقات با برای مساعدت در زمینه برطرف مسائل مسکن فرهنگیان و تکمیل ساختمان اداری آموزش و پرورش قول مساعد داد.

در این ملاقات مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان استاندار کرمان را همراهی کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 846

به "برای برطرف مشکل مسکن فرهنگیان مصمم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برطرف مشکل مسکن فرهنگیان مصمم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید