آنالیز طرح کمیته فنی برای قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، کمیته فنی و توسعه فوتسال در یکی از نشست های گذشته خود طرحی را برای حمایت از گیتی پسند و مس سونگون دو تیم فینالیست لیگ برتر فوتسال آنالیز کرد. در این طرح که هنوز به تصویب نرسیده، پیشنهاد شده است تیم قهرمان لیگ راهی جام باشگاه های آسیا و تیم نایب قهرمان راهی جام باشگاه های دنیا گردد.

آنالیز طرح کمیته فنی برای قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال

طبق اعلام حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال، یکی از دلایل این پیشنهاد جلوگیری از خستگی و فرسودگی نماینده ایران است. استناد کمیته فنی به اتفاقی است که سال گذشته برای تیم مس افتاد.

در سال 2019 تایلند هم میزبان جام باشگاه های آسیا و هم میزبان جام باشگاه های دنیا بود. مس سونگون به عنوان نماینده ایران ابتدا در جام آسیا حاضر شد و با قبول شکست مقابل ناگویا ژاپن در فینال، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

بعد از اتمام این مسابقات مس در تایلند ماند تا در جام باشگاه های دنیا شرکت کند. (مس به خاطر قهرمانی در آسیا در سال 2018 سهمیه جام باشگاه های دنیا را کسب نموده بود)

همین موضوع باعث شد تا از حضور نزدیک به یک ماهه بازیکنان مس در تایلند و خستگی ناشی از این سفر طولانی به عنوان یکی از دلایل ناکامی نماینده ایران یاد گردد و کمیته فنی را به این فکر بیاندازد که نمایندگانش را برای شرکت دادن در جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های دنیا جدا کند.

باتوجه به نایب قهرمانی مس در سال 2019 در آسیا و اینکه دعوت از تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا بر عهده میزبان است، هیچ تضمینی وجود ندارد که کشورمان برای سال 2020 نماینده ای در این تورنمنت داشته باشد.

موضوع مهمتر از این، بحث برگزاری و یا عدم جام باشگاه های دنیا است. هنوز به صورت رسمی خبری از برگزاری یا عدم برگزاری این رقابت ها منتشر نشده است و تعیین نیست با وضعیتی که کرونا بر کشورهای مختلف تحمیل نموده، امکان برگزاری جام باشگاه ها وجود دارد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 241

به "آنالیز طرح کمیته فنی برای قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح کمیته فنی برای قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید