آنالیز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس، نابسامانی بعضی بخش ها نتیجه سوء مدیریت است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط حاضر دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ بودجه و بازدهی علمی، پژوهشی و تحقیقاتی توسط اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دست آنالیز است.

آنالیز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس، نابسامانی بعضی بخش ها نتیجه سوء مدیریت است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اصفهان، احمد نادری در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در حوزه آموزش عالی کشور با توجه به تضعیف و بی عدالتی های انجام شده در چند دهه اخیر، شاهد تبعیض تعمدی و مداوم در بخش ها و حوزه های مختلف اعم از تخصیص رشته، بیمه و بازنشستگی، حقوق و مزایا، همکاری نکردن بخش های دولتی با دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها هستیم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و دارای دستاوردهای عظیم علمی و سودمند برای کشور بوده، اما خدمات و منافع اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... این نهاد نخبه پرور و سازنده نادیده گرفته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود یک آمایش جدی با مشارکت همگانی برای برطرف این مشکل در کشور احساس می گردد، اعلام نمود: دانشگاه آزاد اسلامی در یک دوره گذار و تحول اساسی قرار گرفته است که از لحاظ اقتصادی و اقتصادی و نیروی انسانی تحت فشار است که باید از سوی مدیران این دستگاه یک بازطراحی تخصصی و کارشناسی شده برای عبور از این گذار صورت گیرد.

اوضاع نابسامان کشور در بعضی بخش ها نتیجه سوء مدیریت هاست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط حاضر دانشگاه آزاد اسلامی و مقایسه آن با سایر دانشگاه ها از لحاظ بودجه و بازدهی علمی، پژوهشی و تحقیقاتی توسط اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دست آنالیز است.

رئیس فراکسیون آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از دو بال نظارت و قانونگذاری بهره می برد، عنوان نمود: در بسیاری از موارد شاهد سوء مدیریت تعمدی هستیم و اینکه مجموعه مجلس شورای اسلامی چگونه نظارت خود را در ارکان مختلف تحقق ببخشد، زمان بر بوده و با مقاومت و مخالفت های زیادی از جهات مختلف روبرو خواهد شد.

نادری تبیین کرد: با نگاهی به شرایط کنونی کشور، متوجه اوضاع نابسامان آن در بخش های مختلف خواهیم شد که ازجمله آنها می توان به جولان کرونا، مدیریت نادرست کنکور و بازگشایی مدارس، افسارگسیختگی بازار بورس و ... اشاره نمود.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 410

به "آنالیز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس، نابسامانی بعضی بخش ها نتیجه سوء مدیریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس، نابسامانی بعضی بخش ها نتیجه سوء مدیریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید