جشن سربرون با حضور رئیس صداوسیما چگونه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهیه کننده جشن سربرون بازدید پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما از پشت صحنه این مجموعه تاریخی را رضایت بخش و مفید دانست.

جشن سربرون با حضور رئیس صداوسیما چگونه گذشت؟

حسن نجاریان بعد از بازدید رئیس صداوسیما از پروژه جشن سربرون در گفت و گویی با خبرنگاران درباره تاثیرات این بازدید و آنچه در این ملاقات گذشت گفت.

تهیه کننده جشن سربرون اظهار کرد: آقای جبلی سه روز گذشته که از پشت صحنه سریال جشن سربرون بازدید کردند، دو سه ساعتی در شهرک غزالی کنار ما بودند و خوشبختانه بازدید خیلی خوبی به عمل آمد؛ ضمن اینکه ایشان از صحنه هایی که مقابلشان ضبط شد، راضی بودند و ما رضایتشان را دیدیم. در کل در جریان این بازدید صحبت های خوبی شد که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم و اتفاقات خوبی هماهنگ کنیم.

وی گفت: در حال حاضر جشن سربرون در همان لوکیشن شهرک غزالی در حال تصویربرداری از بخش بازار شیراز است و بازیگرانی چون حسین محجوب، داریوش کاردان و قاسم زارع که از بازیگران ثابت این مجموعه هستند در حال حاضر مقابل دوربین هستند.

نجاریان درباره اینکه آیا در جریان بازدید رئیس صداوسیما برای زمان پخش قطعی و شبکه پخش جشن سربرون صحبتی شد؟ بیان نمود: هنوز زمان دقیقی برای پخش اعلام نشده اما ما در تلاشیم ان شاءالله تا یک ماه و نیم آینده کار را به انتها برسانیم. شبکه پخش هم هنوز معین نیست ولی رایزنی هایی برای پخش این سریال از شبکه اول شده است، معمولاً به علت اینکه کارهای تاریخی از شبکه اول پخش می شوند این احتمال وجود دارد اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

تهیه کننده سریال جشن سربرون در انتها گفت: شهرک غزالی آخرین لوکیشن گروه جشن سربرون است و کار در همان جا به انتها می رسد. یک بخش کوتاهی از تکمیل جنگ هایمان داریم که در همان بیابان های اطراف شهرک غزالی گرفته می گردد. در کل این پروژه کار سختی بود، امیدواریم کارمان در مخاطب اثر خوب داشته باشد و نتیجه زحماتمان را با رضایت مخاطب بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، سریال جشن سربرون محصول سیمافیلم به کارگردانی مجتبی راعی در حال تصویربرداری است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، قاسم زارع، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، مهدی فقیه، نادر فلاح، سهیلا رضوی و .... از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1082

به "جشن سربرون با حضور رئیس صداوسیما چگونه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سربرون با حضور رئیس صداوسیما چگونه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید