خبرنگاران مراکز اقامتی استان سمنان میزبان سه هزار گردشگر نوروزی بود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سه هزار و 165 گردشگر داخلی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به سفر سالم و مسئولانه در تاسیسات گردشگری مجاز استان اقامت کردند.

خبرنگاران مراکز اقامتی استان سمنان میزبان سه هزار گردشگر نوروزی بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی جمال روز سه شنبه به رسانه ها اضافه نمود: از ابتدای طرح نوروزی از 28 اسفند 99 تا به امروز 930 نفر در هتل ها و مهمانسراها، 75 نفر در هتل آپارتمان ها، 340 نفر در مهمانپذیرها، یکهزار و 240 نفر در اقامتگاه های بوم گردی، 575 نفر در مجتمع های گردشگری و پنج نفر در اقامتگاه های سنتی استان سمنان اقامت داشتند.

وی تاکید کرد: در همین مدت، 25 گردشگر خارجی نیز در مراکز مجاز گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان یادآور شد: با توجه به لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا در تاسیسات گردشگری، نظارت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز ادامه دارد.

در استان سمنان 90 اقامتگاه بوم گردی، 15 هتل و مهمان سرا، 14 اقامتگاه سنتی، پنج مهمان پذیر، پنج مجتمع گردشگری، 79 خانه مسافر، یک هتل آپارتمان، دو مرکز تفریحی سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، 31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی، 19 سفره خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 746

به "خبرنگاران مراکز اقامتی استان سمنان میزبان سه هزار گردشگر نوروزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز اقامتی استان سمنان میزبان سه هزار گردشگر نوروزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید