خبرنگاران مهلت ارسال آثار جشنواره شهر آماده تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران- خبرنگاران- دبیر جشنواره شهر آماده از استقبال زیاد عکاسان و هنرمندان در دو روز اخیر برای بارگذاری آثارشان در تارنمای این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا 12 دی تمدید شد.

خبرنگاران مهلت ارسال آثار جشنواره شهر آماده تمدید شد

به گزارش شامگاه شنبه شهرداری تهران، سیف الله صمدیان دبیر جشنواره شهر آماده درخصوص تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره گفت: با سابقه فعالیت هایی که در 40 سال گذشته در ارتباط با مسابقه های عکاسی و فیلم سازی داشتم، همیشه شاهد این عادت نهادینه شده هنرمندان عکاس و فیلمساز بوده ایم که بقول معروف دقیقه نودی هستند.

به گفته وی، در سال های مختلف چه در جشن تصویر سال و چه نمایشگاه های دیگر که مسئولیتی داشتم، سعی کرده ام این معضل همیشگی برطرف شود ولی گویا در این مورد نیاز به عزم ملی جدی داریم.

وی اضافه کرد: در جشنواره شهر آماده در دو روز انتهایی مهلت ارسال آثار، شاهد حجم بالای مراجعه هنرمندان عکاس و فیلمساز به تارنمای جشنواره برای ارسال آثار بودیم و سرعت پایین اینترنت و اختلالات احتمالی باعث شد که برخی هنرمندان امکان آپلود آثارشان را نداشته باشند.

دبیر جشنواره شهر آماده گفت: با این وصف و با توجه به اهمیت موضوع جشنواره که بیان تصویری گوشه های غیرقابل انکار تاریخ کشور در بحران هایی مانند زلزله بم تا زلزله آذربایجان و کرمانشاه و سیل های تهران و شهرهای جنوبی ایران و نیز آثار مربوط به دوران کرونا است برای تمام عکاسان و فیلمسازانی که با دوربین حرفه ای و تلفن های همراه این حوادث را ثبت کرده اند. مهلت ارسال آثار یک هفته دیگر تمدید می شود تا آنهایی هم تا به امروز فرصت ارسال آثارشان را نداشتند، بتوانند به شکل گیری یک مجموعه ماندگار از تمام اتفاقاتی که ثبت و ارایه آنها می تواند به پیشگیری و اقدامات مناسب در بحران ها کمک کنند.

دبیر جشنواره شهر آماده گفت: دوستان عکاس و هنرمندان عزیز توجه داشته باشند با توجه به ضرورت حفظ برنامه ریزی های جشنواره این مهلت دیگر امکان تمدید نخواهد داشت. جشنواره شهر آماده نخستین جشنواره ای است که به آثار برگزیده در حوزه عکس و فیلم کوتاه در زمینه مقابله با بحران و حوادث طبیعی می پردازد.

این جشنواره توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می شود و داوری آثار با بزرگانی همچون محمود کلاری، اسماعیل عباسی، ساعد نیکذات، نرگس آبیار و ساتیار امامی خواهد بود. اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره طبق برنامه 30 دی ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 611

به "خبرنگاران مهلت ارسال آثار جشنواره شهر آماده تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ارسال آثار جشنواره شهر آماده تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید