خلوصی آکار: نشست فنی هیئت های نظامی ترکیه و روسیه برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز سه شنبه در نشستی با فرماندهان ارشد این کشور در خصوص ادامه مذاکرات با روسیه بر سر مسئله آتش بس در قره باغ گفت: نشست فنی هیئت های نظامی ترکیه و روسیه برگزار گردید؛ اما رایزنی های دو کشور در این خصوص ادامه دارد.

خلوصی آکار: نشست فنی هیئت های نظامی ترکیه و روسیه برگزار گردید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزیر دفاع ترکیه در این نشست که در راستای مسایل دفاعی و امنیتی، تحولات در مدیترانه شرقی و تدابیر اتخاذی در مبارزه با ویروس کرونا در آن بحث و آنالیز شد، اعلام نمود که نیروهای ترکیه دوره حساسی را سپری می نمایند.

وی با اشاره به امضا شدن تفاهم نامه ای میان ترکیه و روسیه برای ایجاد مراکز نظارت و کنترل آتش بس در قره باغ نیز گفت: در این راستا یک هیئت فنی از روسیه به کشورمان آمده است و گفتگوهای دو کشور ادامه دارد.

خلوصی آکار درباره قبرس نیز افزود: بخش یونانی نشین قبرس باید از نگرش آشتی ناپذیر خود کوتاه آمده، حضور تُرک ها در منطقه را پذیرفته و آنها را به عنوان بخشی از موجودیت و حاکمیت برابر بپذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 520

به "خلوصی آکار: نشست فنی هیئت های نظامی ترکیه و روسیه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلوصی آکار: نشست فنی هیئت های نظامی ترکیه و روسیه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید