خوش خدمتی استوارت و مازیار بهاری جواب داد، گلاب در اختتامیه آستین

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم آستین در حالی فیلم ضد ایرانی گلاب را به عنوان فیلم اختتامیه خود برگزیده که این جشنواره در مرکز تگزاس برگزار می گردد.

خوش خدمتی استوارت و مازیار بهاری جواب داد، گلاب در اختتامیه آستین

فروتن فیلم بری لوینسون با بازی آل پاچینو و فیلم موزیکال ریچارد لاگراوانس با عنوان پنج سال آخر که اقتباس جیسون رابرت براون از یک شوی پرفروش برادوی است، دو فیلم افتتاحیه این جشنواره هستند.

این دو فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو در همین ماه به نمایش درآمده بودند.

بیست و یکمین جشنواره فیلم آستین همراه با کنفرانس فیلمنامه نویسان 23 اکتبر آغاز به کار می نماید.

گلاب اولین تجربه کارگردانی جان استوارت مجری شوی شبانه تلویزیون آمریکا که روایتگر ماجرای مازیار بهاری روزنامه نگار ایرانی ساکن لندن پس از انتخابت ریاست جمهوری در ایران و دستگیری او به جرم جاسوسی است، 30 اکتبر سرانجام بخش این فستیوال خواهد بود. بهاری و استوارت برای برپایی این جشنواره یاری زیادی به دست اندرکاران آن نموده اند.

این جشنواره سال جاری در تاریخ 25 اکتبر از ادوارد سویک با اهدای جایزه مشارکت در صنعت سینما تقدیر می نماید . جاناتن دمی، ران هاوارد، دنی بویل، اولیور استون، سیدنی پولاک، جان لسستر، فرانک دارابونت و رابرت رودریگز از دیگر چهره هایی هستند که این جایزه را دریافت نموده اند.

گفته می گردد این جشنواره نیز در انتخاب اسکاری ها نقش مشخص کننده ای دارد.

فیلم ضد ایرانی گلاب با بازی گائل گارسیا برنال در نقش بهاری و با حضور شهره آغداشلو در نقش مادر وی، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره تلوراید تجربه کرد و بعد راهی جشنواره تورنتو شد. هر چند منتقدان این فیلم را از نظر فنی و ساخت به شدت نقد نموده اند، اما به نظر می رسد این فیلم نیز میخواهد تا جهت آرگو را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 61

به "خوش خدمتی استوارت و مازیار بهاری جواب داد، گلاب در اختتامیه آستین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خدمتی استوارت و مازیار بهاری جواب داد، گلاب در اختتامیه آستین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید