دعوت از 295 متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسشکاچوان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، ساسکاچوان جدیدترین پذیرش PNP را برای دیروز هشتم جولای 2021 برگزار کرد و برای 295 متقاضی دعوتنامه صادر کرد.

دعوت از 295 متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسشکاچوان

در این پذیرش از متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج دعوت نموده است تا تقاضای خود را برای نامینیشن استانی و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه نمایند.

حداقل امتیاز متقاضیان 80 بوده است. از این تعداد دعوتنامه، 99 دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان و 196 دعوتنامه برای متقاضیان مشاغل مورد احتیاج صادر شده است.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان این متقاضیان را از دو زیرمجموعه راستا مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج (Occupations In-Demand) انتخاب نموده است؛ این دو زیرمجموعه عبارت بوده اند از اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج. لازم به ذکر است با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و در یکی از 62 شغل مورد احتیاج و اعلام شده در وبسایت دولت ساسکاچوان سابقه می داشتند.

بعلاوه لازم به ذکر است که استان ساسکاچوان از ماه نوامبر 2020 به متقاضیان دو زبانه که به هر دو زبان انگلیسی و زبان فرانسوی تسلط دارند امتیاز بیشتری اعطا می نماید.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به ساسکاچوان باید پروفایل EOI خود را ایجاد نمایند و با نشان دادن سابقه کار، مهارت های زبانی، سن و ارتباطات توانایی خود را برای اسکان و تشکیل زندگی در ساسکاچوان ثابت نمایند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان پروفایل متقاضیان را ارزیابی نموده و در شبکه رتبه بندیInternational Skilled Worker به آنها از 100 امتیاز می دهد. سپس از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می نماید که تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه نمایند. علاوه بر این مدارک تحصیلی و شغلی متقاضیان می بایست معادل یابی شده باشد تا معین گردد که مدارک اخذ شده در خارج چه نسبتی با مدارک کانادایی دارند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از سیستم EOI برای انتخاب متقاضیانی که بیشترین شانس و احتمال موفقیت را در بازار کار محلی دارند استفاده می نماید. متقاضیان می بایست به وسیله نشان دادن سوابق کاری، تحصیلات، مهارت های زبانی، سن و داشتن ارتباطات در استان، تعهد خود را برای ساختن زندگی در ساسکاچوان نشان دهند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می نماید و به آنها از 100 نمره می دهد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می گردد تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان کانادا ارائه نمایند. از سوی دیگر، همانطور که در خبر قبلی آمد، اخیرا ساسکاچوان اعلام نموده است که متقاضیان دوزبانه مسلط بر انگلیسی و فرانسه امتیاز بیشتری می گیرند.

زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان

زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که استان ساسکاچوان با درخواست آنها مبنی بر انتخاب شدن موافقت می نماید 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS در سطح فدرال دریافت می نمایند و امتیاز تضمینی است برای دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1121

به "دعوت از 295 متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسشکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 295 متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسشکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید