رفوگر: سازمان لیگ کشتی به اعتراض ما رسیدگی کرد، از ابتدا به قرعه کشی لیگ فرنگی معترض بودیم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرپرست تیم هیئت کشتی یزد گفت: ما از همان لحظه ای که قرعه کشی اعلام شد، نسبت به گروه بندی ها معترض بودیم که البته سازمان لیگ هم به اعتراض ما رسیدگی کرد.

رفوگر: سازمان لیگ کشتی به اعتراض ما رسیدگی کرد، از ابتدا به قرعه کشی لیگ فرنگی معترض بودیم

سیدعلی رفوگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص احتمال تغییر قرعه کشی لیگ فرنگی در پی اعتراض این تیم به سه تیمه بودن گروه شان گفت: ما از همان لحظه قرعه کشی نسبت به این اتفاق معترض شدیم. گروه سه تیمی ایراد داشت، چون قرار بود سه تیم اول سه گروه به مرحله بعد صعود نمایند و تنها یکی از سه تیم دوم ، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بگیرند که به این شکل وقتی ما در گروه سه تیمی بودیم، طبیعتا یک کشتی کمتر می گرفتیم و امتیازمان از دو تیم دیگری که در گروه های چهار تیمی بودند، کمتر می شد. به این ترتیب ما از ابتدای مسابقات شانس صعود به نیمه نهایی را از دست می دادیم.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم قهرمان لیگ برتر می گردد، به عنوان تیم نخست گروه اول انتخاب خواهد شد اما نمی دانم چرا ایران مال، تیم نخست گروه سوم شد؟ ما به این اتفاقات اعتراض داشتیم. نظرمان این بود که از ابتدا لیگ را در دو گروه 5 و 6 تیمی قرعه کشی نمایند. به این صورت برگزاری مسابقات و انتخاب 4 تیم صعود نماینده به مرحله نیمه نهایی هم راحت تر و بدون مشکل تر می شد.

سرپرست تیم یزدی با تاکید بر آنکه سازمان لیگ اعتراض آنها را پیگیری نموده است، گفت: امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف برگزاری لیگ برتر معین گردد. خصوصا حالا که مجوز برگزاری اردوی تیم ملی برای کشتی صادر شده، بتوانیم زودتر شاهد مشخص تکلیف در خصوص لیگ برتر باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 399

به "رفوگر: سازمان لیگ کشتی به اعتراض ما رسیدگی کرد، از ابتدا به قرعه کشی لیگ فرنگی معترض بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفوگر: سازمان لیگ کشتی به اعتراض ما رسیدگی کرد، از ابتدا به قرعه کشی لیگ فرنگی معترض بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید