روایت نیم قرن خاطره با محمد صالح علا در پرنیان صدا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونیپرنیان صدا آدینه 10دی ماه ساعت 20 با حضور استاد محمد صالح علا، شاعر، نویسنده، کارگردان، هنرپیشه، مجری و ترانه سرای تماشایی می گردد.

روایت نیم قرن خاطره با محمد صالح علا در پرنیان صدا

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این برنامه مخاطبان شاهد گپ و گفتی صمیمانه با استاد صالح علا پیرامون نیم قرن زندگی اش با رادیو خواهند بود.

اجرای هنرمندانه نمایشنامه طنز با عنوان حاشیه نرو به وسیله زنده یادان عزت الله مقبلی و احمد قدکچیان از بخش های دیگر این قسمت از پرنیان صدا است که تقدیم بینندگان عزیز می گردد.

در برنامه پیش رو پرنیان صدا این هفته، مروری بر خاطرات سال های اولیه انقلاب و ارج و قربی که شعبه های نفت هر محل برای توزیع نفت های سهمیه بندی شده داشتند، با اجرای آهنگ نفتی جون بیا نفتمو بیار سروده استاد محمد حاجی حسینی و خوانندگی علیرضا جاویدنیا و گروه کر صبح آدینه خواهد داشت.

بعلاوه در این برنامه، دکلمه شعر ای رئیسان با اجرای حسین امیرفضلی و پخش لطیفه های نمایشی با هنرمندی حمید قنبری، خانم مورین، منوچهر نوذری، رحیم بقایی و یاد تهران قدیم و درددلهای کارگران ساختمانی با اجرای ترانه سنتی و قدیمی شب های گلوبندک به وسیله رسول نجفیان پخش می گردد.

اجرای مسابقه تازه صدای ماندگار، اعلام برندگان مسابقه قبلی و پاسخ صحیح آن از بخش های مجذوب کننده دوازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا است که تقدیم نگاه مخاطبان می گردد.

برنامه پرنیان صدا به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که آدینه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1249

به "روایت نیم قرن خاطره با محمد صالح علا در پرنیان صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نیم قرن خاطره با محمد صالح علا در پرنیان صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید