رولزرویس کولینان 2025 سری 2، لوکس تر و خشن تر از قبل ، عکس

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، حتی لوکس ترین SUV دنیا نیز هر از چند گاهی احتیاج به روزرسانی دارد. پرفروش ترین محصول رولزرویس، در سال 2025 با طراحی مجدد نمای جلویی دستخوش تغییر چشمگیری شد. این SUV فوق لوکس در آینده به عنوان کولینان Series II شناخته می گردد.

رولزرویس کولینان 2025 سری 2، لوکس تر و خشن تر از قبل ، عکس

امیرمسعود عابدین: پرفروش ترین محصول رولزرویس، در سال 2025 با طراحی مجدد نمای جلویی دستخوش تغییر چشمگیری شد. این SUV فوق لوکس در آینده به عنوان کولینان Series II شناخته می گردد.

از نظر ظاهری، کولینان تازه چراغ های جلوی خود را با چراغ های باریک و کشیده تعویض نموده است. دی لایت به شکل جالبی به سمت پایین سپر حرکت می نماید و ظاهری خاص و متمایز را به این خودرو می دهد. به نظر می رسد که شرکت مادر یعنی بی ام و مشتاق است که با برند فوق لوکس خود، ریسک طراحی را بپذیرد.

فقط چراغ های جلو نیستند که ظاهری غیرمتعارف دارند، بلکه سپر جلو نیز ظاهری تازه دارد. رولزرویس از شر ورودی های هوای باریک کنار جلوپنجره خلاص شد و درنتیجه، یک بخش مسطح بزرگ جایگزین آن گشت. در بخش های دیگر، ورودی های هوای پایینی بازطراحی و اکنون کمی کج شده اند، درحالی که سنسور رادار بزرگ هنوز در زیر پلاک خودرو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران ، به گفته رولزرویس، این طراحی تازه از آسمان خراش های نورانی در کلان شهرها الهام می گیرد. این SUV به رسم سایر مدل های رولزرویس، یک جلوپنجره روشن دریافت می نماید. یکی دیگر از موارد تازه، استفاده از رینگ های 23 اینچی بسیار زیباست که برای اولین بار در این مدل به کار می رود.

مدل Black Badge این خودرو اولین محصولی است که چنین مجموعه بزرگی از رینگ ها را ارائه می دهد و دارای 10 پره در هم تنیده است. خطوط و بعضی از بخش های مختلف بیرونی، از جمله مجسمه رولزرویس، ظاهر سیاه رنگ تری دارند.

فضای داخلی نسبت به کولینان قبل از فیس لیفت تغییری ننموده است؛ بااین حال، مجسمه رولزرویس در زیر ساعت آنالوگ قرار گرفته است. با سفارش صندلی های عقب مجزا که در محفظه بار نصب شده اند، هنوز هم می توانید کولینان را به عنوان یک خودروی هفت نفره داشته باشید.

هر دو مدل استاندارد و بلک بج همچنان موتور 6.75 لیتری دوازده سیلندر با 600 اسب بخار قدرت را حفظ می نمایند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1502

به "رولزرویس کولینان 2025 سری 2، لوکس تر و خشن تر از قبل ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رولزرویس کولینان 2025 سری 2، لوکس تر و خشن تر از قبل ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید