سامانه ارزیابی طرح های استانی و بارگذاری طرح هایی به ارزش 4هزار میلیاردریال رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دفتر تامین سرمایه گذاری، بر تسهیل زیرساخت های سرمایه گذاری، شبکه سازی برای ارتباط بهتر اجزای اکوسیستم دانش بنیان و توسعه ابزارهای اقتصادی این حوزه فعال است.

سامانه ارزیابی طرح های استانی و بارگذاری طرح هایی به ارزش 4هزار میلیاردریال رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، این دفتر از سال 96 و در راستای تقویت خدمات اقتصادی نهادهای بانکی و پولی و بازار سرمایه در توسعه فراوری محصولات دانش بنیان، تنوع بخشی، تقویت و ایجاد نهادها و ابزارهای تخصصی تامین اقتصادی حوزه دانش بنیان، راهنمایی و ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر منابع اقتصادی از جمله منابع وقف به سرمایه گذاری در طرح فناورانه و بعلاوه ارتقای همکاری های بین الملل در توسعه بازار و سرمایه گذاری در فناوری های نوین در زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفت.

حمایت از اشتغال افراد تحصیل نموده

از جمله کارهای مهمی که این دفتر طی 100 روز اخیر به انجام رسانده، اقدامات لازم به منظور قرارداد عاملیت 25500 میلیارد ریال از منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 با بانک های عامل تجارت و آینده برای حمایت از اشتغال افراد تحصیل نموده در شرکت های دانش بنیان و فناور است.

بعلاوه برگزاری اولین جلسه هماهنگی با روسای پارک های علم و فناوری به عنوان نمایندگان این معاونت در شورای برنامه ریزی استان ها و کمیته های استانی به منظور آنالیز و تایید طرح های مرتبط با بند الف تبصره 18 قانون بودجه کل کشور و شروع جمع آوری طرح ها در استان ها از دیگر اقدامات دفتر تامین اقتصادی و سرمایه گذاری محسوب می گردد.

انعقاد موافقتنامه اعتبارات تملک و دارایی

این دفتر در دولت سیزدهم پیروز شد تا سامانه ارزیابی طرح های استانی و بارگذاری حدود 4000 میلیارد ریال طرح از سوی استان ها را رونمایی کند.

پیگیری و انعقاد موافقتنامه اعتبارات تملک و دارایی با سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای بند 1 ماده 3 دستور العمل تبصره 14 قانون بودجه کل کشور نیز از جمله اقدامات دفتر تامین اقتصادی و سرمایه گذاری در 100 روز اخیر به شمار میرود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1220

به "سامانه ارزیابی طرح های استانی و بارگذاری طرح هایی به ارزش 4هزار میلیاردریال رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ارزیابی طرح های استانی و بارگذاری طرح هایی به ارزش 4هزار میلیاردریال رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید