شب سال نو میلادی در فرانسه با طعم آشوب

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، گروهی از افراد در استراسبورگ فرانسه در شب سال نو میلادی طبق روال هر سال حدود 60 خودرو را در خیابان ها به آتش کشیدند.

شب سال نو میلادی در فرانسه با طعم آشوب

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

منابع پلیس فرانسه اعلام کردند که پنجشنبه شب حدود 60 خودرو در محله های شهر استراسبورگ توسط افراد خرابکار به آتش کشیده شد.

دفتر بخشدار منطقه با-رن شهر استراسبورگ با تایید این خبر از دستگیری چندین نفر اطلاع داد. نیروهای پلیس به منظور جلوگیری از به آتش کشیدن خودروها در این شهر به مناطق مسکونی و خیابان ها اعزام شده بودند.

به نوشته تارنمای شبکه خبری راشا تودی، در سال 2019 حدود 220 خودرو در شب سال نو میلادی در اقصی نقاط شهر استراسبورگ به آتش کشیده شده بود. 100 هزار نیروی پلیس به سراسر نقاط فرانسه برای اعمال محدودیت ها اعزام شده بودند.

استراسبورگ تنها شهری نیست که در آن خودروها به آتش کشیده می گردد بلکه در مناطق مختلف فرانسه سال گذشته حدود هزار و 457 خودرو به آتش کشیده شدند که سال پیش از آن یعنی در 2018 این تعداد هزار و 290 مورد بود.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 558

به "شب سال نو میلادی در فرانسه با طعم آشوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب سال نو میلادی در فرانسه با طعم آشوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید