عضویت رایگان در کتابخانه ملی با اهدای کتاب

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با بیست وهشتمین دوره هفته کتاب از طرح عضویت رایگان در ازای اهدای کتاب های فارسی منتشرشده تا پیش از دهه 50 شمسی خبر داد.

عضویت رایگان در کتابخانه ملی با اهدای کتاب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اعلام این خبر گفت: به منظور تکمیل منابع کسری مخازن سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اداره کل اطلاع رسانی این سازمان با اجرای طرح عضویت رایگان در ازای اهدای کتاب های فارسی منتشرشده تا پیش از دهه 50 شمسی توسط هر یک از شهروندان، سعی در غنی سازی مخازن کتابخانه ملی ایران دارد.

او افزود: بر همین اساس علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند از تاریخ 24 تا 28 آبان ماه از ساعت 8 تا 14 به کتابخانه ملی ایران مراجعه کرده و با اهدای منابع موردنظر، از این شرایط استفاده کنند.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سپس تاکید کرد: نکته حائز اهمیت این است که افراد اهداکننده این منابع، باید شرایط عضویت در کتابخانه ملی ایران را مطابق با آیین نامه عضویت داشته باشند.

او درباره دیگر برنامه های این اداره کل در هفته کتاب اظهار کرد: معرفی تازه های ایرانشناسی(منابع تازه خریداری شده در تمام موضوعات ایرانشناسی در بازه زمانی 2108 به بعد) در قالب یک نمایشگاه مجازی و قصه گویی آنلاین برای بچه ها و نوجوانان توسط نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از دیگر ویژه برنامه های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 514

به "عضویت رایگان در کتابخانه ملی با اهدای کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت رایگان در کتابخانه ملی با اهدای کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید