فدراسیون شنا به شدت از کرونا آسیب دید، اجاره بها را نگرفتند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مصاحبه با خبرنگاران درباره تبعات شیوع ویروس کرونا گفت: یکی از فدراسیون هایی که از ویروس کرونا به شدت آسیب دید فدراسیون شنا بود. در حال حاضر ملی پوشان با پرداخت و تهیه بلیت در استخر روباز شیرودی شنا می نمایند. علی نژاد همواره به یاری نموده است و هنوز صحبتی در این زمینه با او نداشته ایم اما در تلاشیم تا سانسی را برای تمرین شناگران داشته باشیم.

فدراسیون شنا به شدت از کرونا آسیب دید، اجاره بها را نگرفتند

رضوانی ادامه داد: ان شالله تمرینات ملی پوشان در استخر آزادی آغاز خواهد شد. صد در صد در هفته جاری این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی استخرها مسئله ای برای پرداخت اجاره استخرها داشته اند یا خیر؟ گفت: طبق دستوری که وزیر ورزش صادر کرد شرکت توسعه و تجهیز فشاری برای پرداخت اجاره بها به فدراسیون وارد نکرده است چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده ای از استخرها نشد.

رضوانی درباره زمان بازگشایی استخرها برای عموم گفت: استفاده از استخرها برای عموم در مناطق سفید روباز و سرپوشیده، در مناطق زرد استخر روباز بازگشایی شده است اما بحث استخر سرپوشیده در مناطق زرد و قرمز متفاوت است. استخر آزادی را نیز نمی توان با استخرهای خصوصی مقایسه کرد. شرایط استخر در فصل تابستان که هوا گرم است متفاوت است و مسئولیت دارد اگر مسئله ای پیش آید ستاد کرونا مسئول است به همین دلیل باید دقت بیش تری به خرج دادتا با درایت و همفکری صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 294

به "فدراسیون شنا به شدت از کرونا آسیب دید، اجاره بها را نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون شنا به شدت از کرونا آسیب دید، اجاره بها را نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید