ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید دوسویه بودن رسانه به عنوان ماهیت آن، گفت رسانه هایی که با جریان یک طرفه فعالیت می نمایند همان بولتن و بروشور هستند.

ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است

به گزارش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی درباره نقش رسانه ها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه، با بیان این که در صورت نبودن بستر رسانه مردم از انتخابات و نتیجه آن آگاه نمی شوند، گفت: رسانه ها در خصوص حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی به عهده دارند.

وی با اشاره به لزوم تبیین رسانه ها در خصوص انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.

خدادی وظیفه رسانه ها را منطبق سازی اطلاعات با واقعیت دانست و افزود: رسانه ها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی باید منعکس نماینده همه صداها باشند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش رسانه ها را اطلاع رسانی به مردم در راستا انتخاب صحیح دانست و گفت: رسانه ها به جای انتخاب اسم باید به انتخاب برنامه بپردازند.

خدادی با اشاره به این که بعضی از رسانه ها فقط نقدها را منتشر می نمایند، توضیح داد: نباید جریان رسانه ای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعف ها را به مردم نشان دهند.

وی بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید نمود و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقد ها باید نسخه های پیشنهادی هم ارائه شوند.

خدادی با بیان این که در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت هم بازگو شوند، گفت: ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن رسانه است. رسانه ای با جریان یک طرفه همان بولتن و بروشور است.

وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخاب های زندگی روزمره هم نقش آفرینی می نماید، اعلام کرد: موفقیت یک رسانه در بازنشر راهکار در کنار بیان مسائل و از دیدگاه افراد مختلف است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 813

به "ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید