معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشتصبح روز چهارشنبه 5 آبان ماه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید و با رئیس دانشگاه و مسؤولان و کارکنان این دانشگاه ملاقات و گفت وگو کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید کرد

گزارش گروه استان ها خبرنگاران، عباس شیراوژن معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت، در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید و با رئیس دانشگاه و مسؤولان و کارکنان این دانشگاه ملاقات و گفت وگو کرد. این چهارمین سفر رسمی معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت در قالب سفرهای استانی است.

در این سفر بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، حمیدرضا اشراقی، مدیر کل دانشجویی، بهزاد تدین، معاون تسهیلات صندوق رفاه، وی را همراهی کردند. معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت قرار است امروز از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازدید کرد.

شیراوژن قبل از ورود به دانشگاه علوم پزشکی زابل، با حضور در مزار شهدای شهرستان زابل، با نثار گل و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای ادای احترام نموده و با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

در ادامه، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، در قالب نشستی صمیمانه با هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و بعلاوه مسؤولان و مدیران ارشد این دانشگاه ملاقات و گفت وگو کرد.

هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این ملاقات اظهار کرد: بدون شک بازدید مسئولان وزارت بهداشت از اماکن مختلف دانشگاه و بعلاوه بیان مسائل، مطالبات، نیازها و خواسته های ما در زمینه های دانشجویی، آموزشی، رفاهی و... می تواند به برطرف مسائل یاری کند.

میرزایی گفت: مسائلی که در منطقه سیستان و بلوچستان و در شهر زابل داریم شاید در کل جهان خاص باشد. موضوع ریزگردها و طوفانهای یکی از مهمترین موضوعاتی است که به شدت در این استان با آن روبرو هستیم. موضوعی که تقریبا به مساله فراملی تبدیل شده است.

وی توضیح داد: طی سال های گذشته، زابل به لحاظ ورود گرد و غبار و ریزگردها، آلوده ترین شهر جهان اعلام شده است و این معضل زیست محیطی عواقب خطرناکی دارد که اگر در پی برطرف اساسی آن نباشیم، می تواند آسیب های جدی به استان وارد کند. چرا که موضوع زیرگردها، مسأله ای است که تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی، شهری و مدنی را تحت الشعاع خود قرار می دهد و به صورت خاص، حوزه سلامت یک جامعه را نیز به مخاطره می اندازد و آن را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1068

به "معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید