نمایشگاه پوستر سرو نقره ای در کرمان گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، نمایشگاه پوسترهای برگزیده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با عنوان سرو نقره ای در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان گشایش یافت.

نمایشگاه پوستر سرو نقره ای در کرمان گشایش یافت

به گزارش خبرنگاران از کرمان، نمایشگاه پوسترهای برگزیده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با عنوان سرو نقره ای شامگاه امروز با حضور محمدرضا علی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان گشایش یافت.

میثم ثمررخی مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان گفت: موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان شامل گنجینه ای غنی و دیدنی از هنرهای معاصر و آثار ارزشمندی از هنرمندان ایرانی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه موزه در یک فعالیت جدید اقدام به برگزاری نمایشگاه های جانبی کرده تا رونق ویژه ای به بازدید موزه هنرهای معاصر صنعتی بدهد و بتوانیم مخاطبان موزه را افزایش بدهیم گفت: در این راستا برگزاری نمایشگاه های کیفی در قالب نمایشگاه های گروهی برای هر رشته هنری پیش بینی شده است.

مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با بیان اینکه به عنوان مثال در فروردین امسال نمایشگاه به تماشای بهار که سالانه نقاشی بود برگزار گشت اضافه نمود: در مهرماه نیز که سالانه خوشنویسی است نمایشگاهی با موضوع آثار خوشنویسی برگزار گشت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گرافیک نیز دو سال است که با همکاری انجمن گرافیک استان کرمان و خانه گرافیک کرمان نمایشگاه هایی برگزار گشت و یکی از آنها نمایشگاه همین نمایشگاه سرو نقره ای است اعلام نمود: نمایشگاه سرو نقره ای در واقع سالانه ای است که انجمن صنفی طراحان ایران از آثار برگزیده ای که اعضای انجمن از سراسر کشور برای آن ارسال می کنند، برگزار کرده است.

ثمررخی با بیان اینکه این آثار در حوزه های مختلف گرافیکی است که نمایشگاه در کرمان مجموعه پوسترهای برگزیده این دو سالانه است گفت: در نمایشگاه پوستر سرو نقره ای 95 پوستر از 70 هنرمند برگزیده کشور به نمایش عمومی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های تخصصی ویژه این نمایشگاه نیز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در محل نمایشگاه برگزار می شود اضافه نمود: نمایشگاه پوستر از 19 تا 25 آبان ماه جاری در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر است.

مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان ساعت بازدید نمایشگاه پوستر سرو نقره ای در کرمان را صبحها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 18 عنوان کرد.

به گزارش خبرنگاران موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در محل خیابان شریعتی، حدفاصل چهارراه سمیه و چهارراه ولی عصر(عج) واقع است.

ن

منبع: تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 178

به "نمایشگاه پوستر سرو نقره ای در کرمان گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه پوستر سرو نقره ای در کرمان گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید