وزیر دفاع آمریکا: هنوز در حال جمع آوری اطلاعات درباره انفجار بیروت هستیم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، وزیر دفاع آمریکا بیان کرد این کشور همچنان در حال جمع آوری اطلاعات درباره انفجار روز گذشته در بندر بیروت است اما بیشتر مقامات آمریکایی بر این باورند که این حادثه، تصادفی بوده است.

وزیر دفاع آمریکا: هنوز در حال جمع آوری اطلاعات درباره انفجار بیروت هستیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه اعلام نمود که اغلب مقامات آمریکایی معتقدند که انفجار مهیب روز گذشته در بندر بیروت یک حادثه تصادفی بوده است.

در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از وقوع حادثه انفجار در بندر بیروت مدعی شد که نظامیان ارشد آمریکایی به وی گفته اند که این حادثه یک حمله وحشتناک بوده است، مارک اسپر طی سخنانی در مجمع امنیتی آسپن گفت: ما هنوز در حال کسب اطلاعات درباره آنچه در بیروت رخ داد، هستیم. بسیاری [از مقامات آمریکایی] بر این باورند که این حادثه یک تصادف بوده است؛ همان طور که در گزارش ها نیز چنین چیزی مطرح شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران درباره انفجار بیروت به خبرنگاران گفت: این مانند یک حمله وحشتناک است.

وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا مطمئن است که این حادثه یک حمله بوده است، او جواب داد: با برخی ژنرال های عظیم مصاحبه نموده ام و به نظر می رسد که آنها فکر می نمایند که این یک حمله و نوعی بمب بوده است.

پس از این اظهارات ترامپ، شبکه خبری سی ان ان به نقل از سه مقام وزارت دفاع آمریکا که خواسته بودند ناشناس بمانند، گزارش داد که تا به امروز هیچ نشانه ای وجود ندارد که ثابت کند این حادثه حمله بوده است.

بعد از ظهر روز سه شنبه 14 مرداد یک انفجار مهیب در بندر بیروت رخ داد؛ انفجاری که بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت لبنان تا به امروز دست کم 135 کشته و حدود 5000 مجروح بر جای گذاشته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 350

به "وزیر دفاع آمریکا: هنوز در حال جمع آوری اطلاعات درباره انفجار بیروت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا: هنوز در حال جمع آوری اطلاعات درباره انفجار بیروت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید