کرونا 35 واحد گردشگری یزد را پلمب کرد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان، گفت: 35 واحد اقامتی اعم از تأسیسات گردشگری متخلف یا واحدهای اقامتی غیرمجاز از ابتدای امسال تا به امروز در یزد پلمب شده است.

کرونا 35 واحد گردشگری یزد را پلمب کرد

ایسنا: هما خورشیدی در تکمیل این خبر، توضیح داد: با توجه به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری در ایام بحران کرونا با سخت گیری بیشتری انجام می گردد.

وی اضافه نمود: بازدیدهای مشترک نظارت بر مراکز اقامتی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت از تیرماه تشدید شده و در رابطه با ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

به گفته خورشیدی، چنین بازدیدهایی در قالب گشت های روزانه و شبانه به وسیله کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به طور مستمر هدف حفظ سلامت جامعه، انجام می گردد.

وی با بیان این که واحدهای اقامتی غیرمجاز از ابتدای امسال، با همکاری و گزارش های مردمی شناسایی و پلمب شده اند، گفت: همشهریان در صورت مشاهده فعالیت واحدهای غیرمجاز، مراتب را به شماره 36202777 اطلاع داده یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات، گزارش خود را درج نمایند.

معاون گردشگری استان اظهار داشت: با توجه به این که یزد در شرایط قرمز یا هشدار کرونا قرار گرفته است، مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در سطح تأسیسات گردشگری استان لازم الاجراست، پذیرش تورهای گردشگری هم انجام نمی گردد و بعلاوه عملیات نظارت بر اماکن اقامتی و بعلاوه آنالیز رعایت پروتکل های بهداشتی با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، خورشیدی یادآور شد: همه فعالیت های غیرمجاز در امر اسکان مسافر یا برگزاری تورهای غیرمجاز مورد پیگیری قرار می گیرد و با متخلفین طبق ضوابط برخورد می گردد.

معاون گردشگری استان در خاتمه از همشهریان خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و افراد جامعه از پذیرش و اسکان مسافر یا افراد ناشناس اجتناب نموده و نسبت به رعایت قوانین و مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری اهتمام لازم را داشته باشند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 945

به "کرونا 35 واحد گردشگری یزد را پلمب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 35 واحد گردشگری یزد را پلمب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید