دستور وزیر دفاع امریکا برای توقف عملیات های ارتش

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، وزیر دفاع آمریکا دستور داد تا به شکل موقت عملیات های ارتش متوقف شوند.

دستور وزیر دفاع امریکا برای توقف عملیات های ارتش

جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت لوید آستین، وزیر دفاع جدید آمریکا دستور داده تا عملیات ها در تمامی ارتش آمریکا به منظور آنکه فرماندهان ارتش بتوانند تبادل نظر های مورد احتیاج را با اعضای ارتش در مورد مسأله افراط گرایی در ارتش داشته باشند، ظرف 60 روز متوقف گردد.

بر اساس گزارش سی ان ان، آستین، وزیر دفاع آمریکا انتظار دارد در دوره توقف دو مسأله محقق گردد: نخست آنکه فرمانده هر بخشی قادر باشد انتظاراتش را در مورد اینکه سربازانشان باید چگونه رفتار نمایند، برآورده نموده و دوم آنکه فرماندهان دیدگاهی در مورد مسائل از دیدگاه اعضای ارتش به دست آورند.

مسأله افراط گرایی در ارتش آمریکا از زمان ششم ژانویه امسال که طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند، جزء مسائل مطرح بوده است. دست کم 22 نفر از افرادی که در حال حاضر و یا قبلا با ارتش در ارتباط بودند، در این حوادث متهم شدند.

در حالی که آستین، وزیر دفاع آمریکا فرصت زمانی 60 روزه را برای این کار معین نموده، جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت انتظار دارد تا به زودی اقدامات اضافی برای مقابله با مسأله افراط گرایی در ارتش صورت گیرد.

جان کربی همجنین گفت این تبادل نظر ها به معنای مطلع سازی در مورد تصمیم گیری های وزیر دفاع برای پیشروی به سوی جلو خواهد بود

پیشتر نیز رسانه های خبری اعلام نموده بودند لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا فرمان داده تمام کمیته های مشاور که تحت دولت قبلی ایجاد شده بودند، بلافاصله تعلیق شوند؛ همچنانکه پنتاگون را از طرفداران و متحدان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق خالی کرد.

رئیس جدید پنتاگون تغییرات تازه را طی بیانیه ای در روز سه شنبه گفت و نوشت: من فرمان تعلیق فوری فعالیت تمام کمیته های مشاور را صادر نموده ام تا آنالیز آن ها تکمیل گردد، مگر آنکه شخص من یا قائم مقام وزارت دفاع به آن ها مستقیما دستور دیگری داده باشد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 670

به "دستور وزیر دفاع امریکا برای توقف عملیات های ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر دفاع امریکا برای توقف عملیات های ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید